אחוזי זכאות לבגרות

עיבוד מעמיק של נתוני בחינות הבגרות ותרגומם לכדי תוכנית עבודהשנתית מערכתית בשנים האחרונות, עומד ממוצע הזכאות של תלמידי ביה"ס על למעלה מ – 90%, כאשר לרבים מהם יש תעודות מיטביות בהיקף יחידות מוגבר.

מס' המצטיינים הוא למעלה מ – 10% .

 

טיפוח יצירתיות והקשרי למידה חדשניים

  • כתיבת עבודות גמר – ביה"ס מעודד את תלמידיו לכתוב עבודות גמר המאפשרות לתלמידים לקיים למידת חקר מונחית בעקבות תחומי העניין שלהם.
  • לימודי ננו טכנולוגיה באוניברסיטת בר-אילן.
  • "יזמים צעירים" – תכנית מיוחדת שבמהלכה מתנסים התלמידים בתהליך הקמת חברה עסקית וניהולה.
  • השתתפות בתחרות "ביכורי יצירה" לעידוד יצירה בתחומי השירה, הפרוזה והאמנות הפלסטית.
  • לימודי סינית – בליך היה ביה"ס הראשון בארץ שפתח בפני התלמידים את האפשרות ללמוד את השפה הסינית. במהלך הקורס רוכשים התלמידים מיומנויות דיבור, קריאה וכתיבה.

 

סביבה לימודית מתקדמת ותומכת

שיעורים מתוקשבים – בכל כיתות ביה"ס מותקנים אמצעי הוראה טכנולוגיים מתקדמים (מחשבים מחוברים לרשת, מקרנים ומסכים נגללים) במסגרת שאיפת ביה"ס להגביר את מידת האפקטיביות הלימודית באמצעות שיעורים מתוקשבים.

 

סביבה חינוכית מרושתת – ברחבי ביה"ס קיימת זמינות להתחברות לרשת חופשית למחשבים ניידים, כדי לעודד תלמידים לעשות שימוש באתרי מידע באינטרנט וכן כדי להיות נגישים לשירותים מתוקשבים הניתנים להם במסגרת ביה"ס.

 

עיתון אינטרנטי – העיתון מורכב ממערכת אינטרנטית ייחודית, המשרתת את כל שלבי ההכנה וההפקה של העיתון, ומאפשרת לכל תלמידי ביה"ס גישה לעיתון והשתתפות ביצירתו. הכתיבה בעיתון אינטרנטי זה מאפשרת לתלמידים להביע את דעתם, להציג את תחומי העשייה הברוכים והרבים של ביה"ס מנקודת מבטם ולהביא לידי ביטוי תלמידים רבים מכל השכבות. בעיתון זה, תינתן האפשרות לתלמידים להיות מעורבים בכתיבה וגם להגיב לכתבות ולמאמרים.