מדעי המחשב מנהל/ת - רוחמה אסתר לצטר

אפליקציות

הנדסת תוכנה – אפליקציות

תכנית למידה

מטרות המקצוע

  1. הכנת התלמיד להבנת המקצוע והקניית כלים ומיומנויות לחיים במאה ה-21

  2. מקנה ידע בסיסי במדעי המחשבוכלים לכתיבת תוכניות ב-C#.

  3. התמקדות בתכנות בסביבה מבוזרת.

  4. פיתוח מערכת תוכנה שיוצרת קשר בין רכיבים/מחשבים שרחוקים זה מזה.

  5. לימוד נושא של שרת ולקוח.

 נושאי הלימוד במקצוע

  1. אינטרנט – בניית אתר ע"י שימוש בשפות asp.net , java ,html

  2. תכנות בשפת #C כולל מצביעים

  3. אלגוריתמיקה

  4. תכנות מונחה עצמים

  5. כתיבת אפליקציה לאנדרואיד

דרישות הקבלה

  1. ציון במתמטיקה ב – יח"ל – 90 לפחות

  2. מבחן בחשיבה לוגית

  3. מיון למגמה בסוף שנת הלימודים של כיתה יעל סמך ציונים ביסודותתכנות באינטרנט וציוני מתמטיקה.

 מבנה הלימודים

  1. י' – תכנות באינטרנט ויסודות המחשב

  2. י"א – מבנה נתוניםתכנות מונחה עצמיםלימוד Java. מבחן בגרות.

  3. י"ב – פרויקט גמר בנושא שנבחר (פרויקט גמר)

סה"כ 10 יח"ל