כיתת מחול

מחול 5
מגמת המחול בתיכון בליך – חווית ריקוד מכף רגל ועד ראש!
אוהבים לרקוד ולנוע? מחול הוא עולמכם הפנימי? הצטרפו למסלול הייחודי והחווייתי במגמת המחול! יחד נעמיק בסגנונות המחול השונים, נשכלל את יכולות הביצוע, נפתח את כישורי החקר התנועתי והיצירתיות. לימודים ברמה מקצועית ואיכותית בהיקף של 5 יח"ל אם אפשרות הרחבה ל 10 יח"ל למצטיינים.
 
על המגמה
מגמת המחול מציעה מסלול ארבע שנתי (ט' עד י"ב) שבו נלמד תחום המחול הן בפן המעשי/ביצועי, הן בפן היצירתי והן בפן העיוני, לצד פעילות העשרה ענפה בנוסף לתוכנית הבסיס. למידה מקצועית איכותית וחווייתית של תחום המחול בהיקף של עד 10 יח"ל.
למי מיועדת המגמה?
תלמידות ותלמידי מחול בעלי רקע קודם בסגנונות מחול שונים. תלמידי מחול שמשקיעים מזמנם ומרצם בתחום, ומרגישים שהם רוצים לממש את עצמם ולחוות מחול גם במסגרת בית ספרית ברמה גבוהה ומקצועית.

מוזמנים להגיע לאודישן בתאריך 14/2/24 בשעה 15:00 במבנה מגמת המחול בבית הספר.

 
למה כדאי ללמוד במגמה?
הלימודים במגמה מאפשרים לתלמידים להעמיק בתחום המחול מכיווני הביצוע והיצירה כמו גם מהכיוון העיוני, לצד העשרה ענפה בתחום דרך צפייה במופעי מחול, התנסות ברפרטוארים של יוצרים מהארץ ומהעולם. כל זאת באווירה מקצועית, חווייתית ומהנה. הלימודים במגמה פותחים אפיקים לעולם המקצועי של המחול הן בביצוע והן ביצירה, ומותירים חוויה ייחודית מעצבת מתקופת הלימודים בתיכון.
 
מה כוללים הלימודים?
הלימודים במגמת מחול מורכבים מלימודים מעשיים במגוון סגנונות מחול: בלט קלאסי, מחול מודרני, מחול עכשווי, פילאטיס ועוד. טיפוח הצד היצירתי בלימוד יסודות הכוריאוגרפיה ששיאם ביצירת עבודת קומפוזיציה אישית . המצטיינים יוכלו להרחיב את 5 יחידות הלימוד ל 10 יח"ל בתוכנית  "רסיטל". הצד העיוני נותן העשרה תיאורטית של תחום המחול בלימוד המקצועות הבאים: תולדות המחול, מוזיקה למחול ואנטומיה יישומית למחול. בנוסף, מתקיימת פעילות העשרה הכוללת: סמינר מחול באחת מלהקות המחול הפועלות בארץ, צפייה במופעי מחול, השתתפות בכנסים ארציים ותחרויות מחול. תלמידי המגמה מופיעים במופע השנתי של המגמה ולוקחים חלק באירועים עירוניים מכובדים.
 
למה זכאים הבוגרים?
הבוגרים הזכאים לתעודת בגרות יוכלו להמשיך את לימודיהם במוסדות להשכלה גבוהה בתחום המחול ובכלל. "תעודת מדריך מחול" – תעודה זו מאפשרת לבוגרת עם סיום הלימודים להשתלב בהדרכה במוסדות בלתי פורמליים.