פרוטוקול הנהגה בית ספרית ישיבה מיום ה 12.5.19  

נוכחים: הילה רומש, מנהלת בית הספר, אביטל דורנר ס. מנהלת בית הספר

נציגי ועד שכבת ט': עוזי מועלם, יעל דהן.  (שי מועלם וחיה אדלר נעדרו מהישיבה)

נציגי ועד שכבת י': רונית סקי, טלי הרץ ז'קונט.  (אלון קדם ומיכל רגנשטרייף נעדרו מהישיבה)

נציגי ועד שכבת יא': אליענה בר שניידר, אורן בלנק, חביבה חורב. (לילך בן-ארצי לוי נעדרה מהישיבה)

נציגי ועד שכבת יב': מני אליגון, חיים קסלגרוס, ורד בן-ארצי.  (אלי פדלון נעדר מהישיבה)

 

עדכוני מנהלת

  • אולם ספורט – בהמשך לביקור נציגי העיריה בבית הספר, נערך מפגש משותף בעירייה בו הוצגה תכנית מקיפה לשיפוץ אולם הספורט שתחל בקיץ הקרוב.
  • תשתיות בי"ס – נעשתה פנייה לאגף חינוך בנוגע לטיפול בתשתיות בי"ס ושיפוץ מקיף. נציגות מוועד ההורים בשיתוף הנהלת בי"ס נפגשה עם הגורמים המתאימים בעיריית רמת גן ונקבע כי השיפוץ ייערך במספר פעימות. פגישה של וועדת בטיחות עם דודו חג'בי תקבע במיידי על מנת לעבור על כל המפגעים הבטיחותיים הקיימים בבית הספר לצורך טיפול מיידי של העיריה.
  • הצללת מגרש הספורט – תיבדק אופציה מיידית להצללת מגרש הספורט.
  • קוד לבוש – בתאום עם הנהלת בי"ס ומועצת התלמידים, ייעשה ניסיון לשינוי קוד לבוש בחודשי הקיץ. על התלמידים יהיה לשמור על קוד לבוש מכבד.

 

עדכונים שוטפים:

  • יום המעשים הטובים – מועצת תלמידים בשיתוף וועד ההורים הכינו ארוחת בוקר מפנקת לעובדי התחזוקה בבי"ס. מלבד הארוחה, קיבלו מתנות עבודת יד מוועד ההורים. תודה רבה לכל הורי השכבות שטרחו ותרמו להצלחת יום זה.
  • יום אימוץ כלבים – ביוזמת תלמידות כיתת נחשון ובשיתוף וועד ההורים התקיים יום אימוץ כלבים בבי"ס. בסיכומו אומצו 4 כלבים.
  • לתת פנים לנופלים – תלמידי שכבת י' השתתפו בפרוייקט "נותנים פנים לנופלים" בבית הקברות בנחלת יצחק. התלמידים פקדו קברי חללי צה"ל שלחלקם מצבה חסרת פרטים ועל חלקם אין אינפורמציה באתר "יזכור", על מנת לכבד את זיכרם של הנופלים. על כל קבר הונח פתק חיפוש והודלק נר נשמה.
  • זיכרון בסלון בספריית תיכון בליך – לקראת יום השואה אירחנו את ברוך שוב, יו"ר ארגון הפרטיזנים בעדות אישית. זו הייתה הרצאה אחרונה לשנת תשע"ט במסגרת הרצאות העשרה בספרייה.
  • ת.ז שכבת י' – מאחר ואין קבלת תעודת זהות מרוכזת בבית הספר כבעבר, נבדקת פעילות מסכמת בנושא זהות ישראלית.
  • ערב חשיפה קורס פסיכומטרי שכבת י"א – יתקיים ב 22.5.19 בשעה 19:30 באולם הכנסים בבליך. ערב זה מיועד להורים ותלמידי בבית הספר שייפגשו עם מנהל חברת הפסיכומטרי לקבלת פרטים ודגשים על הקורס ומתכונתו. הקורס מיועד לתלמידי שכבות י"א-י"ב.
  • פרוטוקול הישיבות יפורסם באתר בי"ס, וניתן להעביר אותו להורים בוועד השכבתי וועדי הכיתות.

 

ישיבת וועד מוסדי מסכמת ואחרונה לשנת הלימודים תשע"ט – 18.6.19

 בהצלחה!

ידיעות נוספות

חלוקת חדרים למבחן מועד ב' 8.3 - שכבה ט'

6 במרץ 2024

שלום לכולם, ביום שישי הקרוב 08/03/24 יתקיים מועד ב' לשכבה ט' במקצועות הכלליים. המבחנים יתקיימו בשיעור 1+2 להלן טבלת חלוקת החדרים – 3 החדרים נמצאים בקרוואנים ליד הקפיטריה (קרוואן 137,

רשימת תלמידים/ות למועדי ב' שכבה ט 08/03/24

4 במרץ 2024

שלום לכולם, ביום שישי הקרוב 08/03/24 יתקיים מועד ב' לשכבה ט' במקצועות הכלליים. המבחנים יתקיימו בשיעור 1+2 רשימת חלוקת החדרים תפורסם ביום חמישי אחה"צ. להלן רשימת התלמידים/ות הזכאים/יות לגשת למועד