פרוטוקול הנהגה בית ספרית 12.02.2020

נוכחים:

גב' הילה רומש, מנהלת בי"ס

גב' אביטל דורנר, סגנית המנהלת.

 

נציגי ועד שכבת ט':, עטליה לוי, מיכל פלדמן עיני, הילי חומסקי

נציגי ועד שכבת י': יעל דהן, ענת לשם סיני, עוזי מועלם ואוסי מרום

נציגי ועד שכבת יא':, טלי הורוביץ, ורונית סקי.

נציגי ועד שכבת יב': לילך בן-ארצי לוי, אליענה בר, אורן בלנק

 

נעדרו:  מני אליגון, טלי הרץ ז'קונט, מלי ברכה ימין

 

נושאים לדיון: התמודדות עם נושא אלכוהול 

    1. התקיימו שיעורים בנושא 'שיח עם הורים' במטרה לייצר שיח פתוח יותר עם הורים ולעודד אותם. יתכן שתהיה פעילות נוספת בנושא אלכוהול.
    2. ביום שני יתקיימו מפגשים עם היועצות – גם לגבי שכבת י' וגם לגבי שאר השכבות
    3. המנהלת עדכנה שבית הספר עוסק בנושא אלכוהול וסמים עם כל השכבות במהלך כל השנה. נציגי כיתות י' עברו סדנת 'יועצים עמיתים' ומעבירים סדנה בנושא מניעת סמים ואלכוהול והתמכרויות'.
    4. ערב הורים נוסף – תבוצע בדיקה לאפשרות לפגישת הדרכה ושיח פתוח

 

  1. סרטוני תיק תוק – ברשת נפוצים סרטונים בהם שני ילדים מעודדים ילד שלישי לקפוץ ואז מכשילים אותו. במהלך המשחק כבר ניפגע ילד אחד ואושפז ובחול פורסם על מיקרה מוות של ילד. חשוב להבהיר לתמידיים את סיכון של מעשה הקונדס וההשלכות האפשריות. שהמנהלת עדכנה שמחר כל מחנכי הכיתות ידברו על כך עם הכיתות. מיכל ביקשה להזכיר ולהתריע שגם הילדים שהיו עדים לאירוע עלולים להיות אשמים בפלילים.

 

  1. מחלות – בעקבות משבר נגיף הקורונה, משרד הבריאות הנחה לנקוט במשנה זהירות ובכל חשש למחלה להישאר בבית, על פי חוזר מנכל משרד החינוך רק השארות של 4 ימים ומעלה עם אישור רפואי נחשבים להיעדרות מוצדקת. המנהלת תנחה את המחנכים להפעיל שיקול דעת בהצדקת ההיעדרויות עקב מחלה לאור ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות.

 

  1. היעדרויות – אוסי העלתה שהיו לאחרונה הרבה ביטולי שיעורים עקב היעדרויות מורים בשכבה י'. המנהלת הסבירה שמורים נכנסים במידת האפשר למילוי מקום. מצד שני עלו גם דעות שלא נורא שיש ביטולים במהלך ימי הלימודים העמוסים.

 

ידיעות נוספות

חלוקת חדרים למבחן מועד ב' 8.3 - שכבה ט'

6 במרץ 2024

שלום לכולם, ביום שישי הקרוב 08/03/24 יתקיים מועד ב' לשכבה ט' במקצועות הכלליים. המבחנים יתקיימו בשיעור 1+2 להלן טבלת חלוקת החדרים – 3 החדרים נמצאים בקרוואנים ליד הקפיטריה (קרוואן 137,

רשימת תלמידים/ות למועדי ב' שכבה ט 08/03/24

4 במרץ 2024

שלום לכולם, ביום שישי הקרוב 08/03/24 יתקיים מועד ב' לשכבה ט' במקצועות הכלליים. המבחנים יתקיימו בשיעור 1+2 רשימת חלוקת החדרים תפורסם ביום חמישי אחה"צ. להלן רשימת התלמידים/ות הזכאים/יות לגשת למועד