מכתב סיכום שה להורים - יוני 2019

יוני 2019

 

הורים יקרים,

עם סיומה של שנת הלימודים תשע"ט, ברצוני להודות בשמי, בשם וועד ההורים המוסדי ובשם כל הורי תלמידי תיכון בליך לצוות ההנהלה, למורים ולכל העובדים בביה"ס על המסירות וההשקעה הבלתי פוסקת לטובת התלמידים.

כאות הוקרה והערכה לפועלם, חילק וועד ההורים, ביום האחרון ללימודים, שי לכל מורי בית הספר, קופסת אוכל 2 תאים שניתן לחמם במיקרוגל ועליו הודפסו המילים: בהוקרה ובהערכה, הורי תיכון בליך תשע"ט.

במהלך השנה פעל ועד ההורים המוסדי בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת בי"ס, צוות המורים ומועצת התלמידים, מה שהביא למס' רב של פעילויות והבולטות מביניהן:

  • יום המורה – פעילות הוקרה לצוות מורי בית הספר.
  • יום המעשים הטובים – התייחסנו לעובדים התחזוקה.
  • פעילות ספריה –מפגשי תרבות והרצאות העשרה לקהל הרחב.
  • יריד תוצרת הארץ –שהתקיים בחצר בי״ס.
  • יום אימוץ כלבים – בהובלת כיתת נחשון
  • יריד ספרי לימוד משומשים – בחצר בית הספר ובאמצעות טופס מקוון באינטרנט.

 

במקביל פעלנו והיינו שותפים בנושאים רבים ומגוונים ביניהם: ביטחון ובטיחות בבי"ס (אופניים חשמליים, בדיקות קרינה וכו'), נטלנו חלק במו"מ בעניין המסע לפולין, קורס פסיכומטרי, טקס סיום שכבת י"ב, תמכנו ב צליל מיוחד, טיפלנו נקודתית בבעיות פרטניות, שמנו דגש על תקשורת בין וועדי ההורים להורי השכבות ועוד.

ניתן למצוא את כל הפרוטוקולים מישיבות וועד מוסדי, באתר בליך תחת חלונית ועד הורים.

בהזדמנות זו אציין ואדגיש כי אנו רואים בבית הספר, מסגרת חינוכית לילדינו הפועלת ע"פ תקנון מסודר הכולל עקרונות המבטאים את רוח בית הספר וערכיו. תקנון בית הספר ונהליו נועדו לאפשר חיים בית ספריים מאורגנים וראויים תוך כדי שמירה על כבודם של הצוות החינוכי, התלמידים וזכויותיהם. אנו תומכים בקיום המסגרות שנקבעו בשיתוף תלמידים ומורים, יחד עם זאת פועלים באופן עינייני לגבי השגות קיימות ומקרים ספציפיים תוך כדי שמירה על שיח מכבד וראוי.

ובנימה אישית, אני חותמת היום תקופה, ומסיימת את תפקידי כיו"ר וועד ההורים המוסדי של תיכון בליך בהרגשה טובה ובתחושה עמוקה של סיפוק וגאווה . במהלך 12 שנים של פעילות בוועד הורים, מתוכם 9 שנים בתיכון בליך , פגשתי אנשים נפלאים אשר יוזמה, נחישות, אומץ לב, ערכים ויכולת להתמודד עם אתגרים, מהווים עבורם דרך חיים. 
וזו זכות! זכות להיות שותפה במסע הבגרות של ילדנו, זכות להיות שותפה בפעילויות, בהתמודדויות קטנות וגדולות, באירועי שיא בכל השכבות, זכות להשתייך למשפחת בליך. 
היכרתי אנשים וחברים חדשים, קיבלתי תמיכה, הערכה ואהבה גדולה מהורים, מורים ומתלמידים וזה מאד מרגש אותי וממש לא מובן מאליו. 
אני מודה לחבריי בוועד ההורים המוסדי על פועלם ומעורבותם בפעילויות השונות במהלך השנה ולכל ההורים בוועדי הכיתות בשכבות השונות ובכלל לכל מי שפגשתי בדרך.

כולכם הייתם ועדיין שותפים חשובים ומשמעותיים לדרך!

 

מאחלת לכולם בהצלחה וחופשה נעימה ובטוחה,

 ורד בן-ארצי

יו"ר ועד ההורים המוסדי

תיכון בליך

 

 

ידיעות נוספות

חלוקת חדרים למבחן מועד ב' 8.3 - שכבה ט'

6 במרץ 2024

שלום לכולם, ביום שישי הקרוב 08/03/24 יתקיים מועד ב' לשכבה ט' במקצועות הכלליים. המבחנים יתקיימו בשיעור 1+2 להלן טבלת חלוקת החדרים – 3 החדרים נמצאים בקרוואנים ליד הקפיטריה (קרוואן 137,

רשימת תלמידים/ות למועדי ב' שכבה ט 08/03/24

4 במרץ 2024

שלום לכולם, ביום שישי הקרוב 08/03/24 יתקיים מועד ב' לשכבה ט' במקצועות הכלליים. המבחנים יתקיימו בשיעור 1+2 רשימת חלוקת החדרים תפורסם ביום חמישי אחה"צ. להלן רשימת התלמידים/ות הזכאים/יות לגשת למועד