איגרת לסיכום השנה מיו"ר ועד ההורים המוסדי, הגב' ורד בן-ארצי

הורים יקרים,

עם סיומה של שנת הלימודים תשע"ה, ברצוני להודותבשמי, בשם וועד ההורים המוסדי ובשם כל הורי תלמידי תיכון בליך לצוות ההנהלה, למורים ולכל העובדים בביה"ס על המסירות וההשקעה הבלתי פוסקת לטובת התלמידים.

כאות הוקרה והערכה לפועלם, חילק וועד ההורים המוסדי, ביום האחרון ללימודים, שי לכל מורי בית הספר, מטען נייד לטלפון סלולרי, עליו נחרטו המילים: בהוקרה, הורי תיכון בליך תשע"ה.

במהלך השנה פעל ועד ההורים המוסדי בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת בי"ס, צוות המורים ומועצת התלמידים, מה שהביא למס' רב של פעילויות והבולטות מביניהן:

·         לתת ארוחת חג–פעילות תרומה לקהילה שכללההרצאה בנושא: פני העוני במדינת ישראל, איסוף מוצרי צריכה, אריזתם בבי"ס ומשלוח לנזקקים, בשיתוף עמותת לתת.

·         לאהוב את תוצרת הארץ–פעילות ייחודית להעלאת המודעות לתוצרת הארץ שכללההרצאה בנושא חקלאות חברתית והסתיימה ביריד חקלאות ישירה שהתקיים בחצר בי״ס.

·         יריד ספרים משומשים –בפעילות זו המתקיימת מידי שנה בשבוע האחרון של הלימודים, אפשרנו לראשונה, מפגש של קונים ומוכרים באמצעות טופס מקוון באינטרנט. מעבר לכך הוחלט על מחיר קבוע לכל ספרי הלימוד שיימכרו ביריד.

 

במקביל פעלנו והיינו שותפים בנושאים רבים ומגוונים ביניהם: ביטחון ובטיחות בבי"ס (אופניים חשמליים, בדיקות קרינה וכו'), נטלנו חלק במו"מ בעניין המסע לפולין, טיפלנו נקודתית בבעיות פרטניות, שמנו דגש על תקשורת בין וועדי ההורים להורי השכבותועוד.

בהזדמנות זו אציין כי כל הפרוטוקולים מישיבות וועד מוסדי, נמצאים באתר בליך תחת חלונית ועד הורים.

 

בימים אלו אנו נפרדים מרויטל לב גורן, שמסיימת את תפקידה כמנהלת בית הספר.

ברצוני להודות לרויטל בשמי ובשם כל הורי בליך על שתוף הפעולה, האכפתיות, המקצועיות, האנושיות, הסבלנות והסובלנותשבעזרתם רתמה את כולנו: מורים, תלמידים והורים,לעשייה בלתי פוסקת לטובת תלמידי בית הספר.

הנכונות, הרצון לעזור בכל בעיה קטנה כגדולה, ראויים להערכה ועל כך אנו אומרים תודה!

 

נאחל לרויטל הצלחה בדרך החדשה ובתפקיד המאתגר ונקדם בברכה את מנהלת בי"ס החדשה הגב' זהבית גולדמן.

 

בהזדמנות זו, אני מודה לחבריי בוועד ההורים המוסדי על פועלם ומעורבותםבפעילויות השונות במהלך השנה ולכל ההורים בוועדי הכיתות בשכבות השונות על שיתוף הפעולה והתמיכה – אתם שותפים חשובים ומשמעותיים לדרך!

 

מאחלת לכולם חופשה נעימה ובטוחה,

ורד בן-ארצי

יו"ר ועד ההורים המוסדי

תיכון בליך

ידיעות נוספות

טקס יום השואה תשפ"ד

6 במאי 2024

וידאו סטילס   תלמידים, מורים ועובדים יקרים,   אנה פראנק כתבה ביומנה: "פלא שלא זנחתי את כל האידיאלים שלי, כי הם נראים אבסורדיים וּבלתי אפשריים ליישום. בכל זאת, אני שומרת

חלוקת חדרים למבחן מועד ב' 8.3 - שכבה ט'

6 במרץ 2024

שלום לכולם, ביום שישי הקרוב 08/03/24 יתקיים מועד ב' לשכבה ט' במקצועות הכלליים. המבחנים יתקיימו בשיעור 1+2 להלן טבלת חלוקת החדרים – 3 החדרים נמצאים בקרוואנים ליד הקפיטריה (קרוואן 137,

רשימת תלמידים/ות למועדי ב' שכבה ט 08/03/24

4 במרץ 2024

שלום לכולם, ביום שישי הקרוב 08/03/24 יתקיים מועד ב' לשכבה ט' במקצועות הכלליים. המבחנים יתקיימו בשיעור 1+2 רשימת חלוקת החדרים תפורסם ביום חמישי אחה"צ. להלן רשימת התלמידים/ות הזכאים/יות לגשת למועד